Boston en vincinity

12 maart 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Vandaag was het eindelijk zover: we’re shipping up to Boston! De laatste overnachting was onrustig in het hotel Bastion Amsterdam waar we een sleep park fly hadden geboekt vanwege het goedkope arrangement. In de shuttle bus die om 5:45 voor het hotel klaarstond, zaten ook 2 Italianen die om 7.50 vanaf Eindhoven moesten vliegen. Hadden misschien niet helemaal goed gekeken. Wij zouden bij Best Western in een andere grotere bus moeten overstappen, maar daar was geen chauffeur. Terwijl wij netjes stonden te wachten, vooraan in de rij, kwam een kleiner busje voorrijden waar alle mensen die later waren aangesloten in een keer wilden instappen. Dat heb ik toch maar niet goed gevonden, wij zijn met dat busje meegenomen en waren net na 6 uur op Schiphol. Samen met Frederike en Jimmy zijn we naar Frankfurt vertrokken en vervolgens naar Boston. Er was deze keer geen John Wayne-achtige douanebeambte die de boel vertraagde dus die controle gIng redelijk voorspoedig. Dat wil zeggen, totdat we de koffers gingen ophalen. Er werd iets omgeroepen over Hendrix en Nijenhuis, ja echt waar in het Amerikaans klonk dat natuurlijk nergens naar maar toch even navraag doen: De koffers van Jimmy en Frederike zijn een beetje zoek geraakt. De vliegtuigmaatschappij hoopt ze op de 12e te kunnen brengen. Das balen, maar is ook een reden om te shoppen zodat ze kunnen douchen en iets fris aantrekken. Het was een lange dag ( 4 uur Nerderlandse tijd opgestaan en 11 uur Boston tijd naar bed gegaan)

12 maart

Vandaag inkopen gedaan omdat de koffers nog vermist zijn. De huurauto rijdt perfect, comfortabel en van alle gemakken voorzien , verwarmde stoelen, automatische deuren, navigatie etc. In de loop van de dag slaat het weer om van zon naar zware bewolking. Er is een zware winterstorm op komst. We hebben maar extra ingeslagen zodat we een paar dagen vooruit kunnen. Afwachten hoe het ontwikkelt gezien de voorspelling zie foto’s, niet veel goeds.

1. Patrick Jolie:
    12 maart 2018
    Moet wel heel vreemd zijn geweest dat de dag opeens een aantal uren langer duurt. Hopelijk komen de koffers van Jimmy en Frederike snel die kant op. Fijne dag met zijn allen en ik hoop snel weer wat te lezen.
  2. Jacomijne:
    12 maart 2018
    Dingen gaan nooit zoals je denkt, go with the flow, lekker een goede reden om te shoppen!! have fun allen en ik zit er bovenop om jullie avonturen te volgen :-)
  3. Ruud:
    12 maart 2018
    Hey, fijne tijd ondanks een beetje vervelende start. Komt allemaal goed. Geniet en blijf jullie volgen vanuit bed met de griep 🤓
  4. Tonny en Theo:
    12 maart 2018
    Geniet ervan, hopelijk dat verder alles goed verloopt.
    Groetjes
  5. Loes:
    13 maart 2018
    Heel veel plezier daar en lekker genieten. Balen vd koffers maar inderdaad een mooie reden om te shoppen!
  6. Fieke:
    13 maart 2018
    Veel plezier en geniet samen!