Paaszaterdag op 31 maart

2 april 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Vanmorgen een verjaardagsontbijtje met paaseitjes, Ei ei een verjaardagsei

lekker samen nog een keer genoten! Alle felicitaties live, op video’s, ingezongen liedjes, apjes, e-mailtjes, berichtjes in alle hande vormen in ontvangst genomen.

Het verjaardagsprogramma begint met een busrit naar de stad waar we het Johnny Cash museum bezoeken. Dit is onderdeel van het cadeau van Jimmy en Frederike. Het museum is een geweldige weergave van leven en muziek van Johnny Cash, het is een mooie beleving.

Johnny Cash museum

Hierina gaan we naar de rivier waar we red velvet verjaardagscake eten en genieten van het schitterende weer dat het inmiddels is geworden. 21 graden met zon is een extra cadeautje.

Vervolgens gaan we naar AJ’s bar waar ik trakteer . Als we ontdekken dat we daar ook op het dak kunnen zitten gaan we daar lekker van de zon genieten. Later gaan we toch weer naar binnnen omdat we de zonnebrand zijn vergeten. Daar zit een zanger die onze verzoeknummers speelt. Genieten.

Avondeten doen we nog lekker samen bij een familierestaurant Amerikaanse stijl, veel en snel. Er word crispy kip, vis, gemarineerde spareribs en meatloaf rondgedeeld in grote schalen, het Is lekker.

Wat een geweldige verjaardag was het, uniek!

Zondagochtend zijn we op weg naar huis gegaan, om 12:55 locale tijd zijn we vanuit Nashville naar Washington gevlogen, daarna van Washington naar Amsterdam. We zijn nu weer thuis. Wat een geweldige reis hebben we gemaakt!